שם:
טל':
אימייל:
הערות:
אזור:

מזגן מיני מרכזי

מזגן מיני מרכזי יכול לקרר לכם את ימי הקיץ החמים, ולצנן את חודשי העונה הכי חמה בישראל. אך הוא גם יכול לחמם את הבית בחורף. למזגן מיני מרכזי יש כמה יתרונות לצד כמה חסרונות, וחשוב שכל אחד יעשה את החישוב ויראה מה מתאים לו.

מזגן מיני מרכזי מאפשר קירור כולל של כל חדרי הבית, המשרד או המפעל והוא שומר על טמפרטורה אחידה עבור כל החדרים. כדי להתקינו לא צריך לפנות שטח גדול ומספיקה לו נקודת ניקוז אחת. בנוסף, כדי לחברו לחשמל – אך יש צורך בתקע אחד בלבד, ואין צורך להשמיש תקעי חשמל רבים בכל חדר בבית או במשרד.

לצד היתרונות יש גם חסרונות בודדים. לעיתים קרובות יש להנמיך את תקרת הבית או המשרד על מנת להתקינו. חסרון נוסף הוא שהוא צורך הרבה חשמל (בחדרים שאינם מאוישים והמזגן עובד), אך ניתן להתגבר על חסרון זה אם מוסיפים תוספת מיוחדת.

מתכוננים להתקנת מזגן מיני מרכזי

אם אתם חושבים לעבור למזגן מיני מרכזי, אז ראשית הזמינו אליכם טכנאי הביתה. אל תרכשו את המזגן ללא ביקור של טכנאי מזגנים מקצועי. מזגן כזה דורש הכנה נכונה ותכנון מוקפד. הטכנאי צריך לומר לכם האם ניתן להתקין אצלכם בבית מזגן מיני מרכזי,  היכן כדאי להתקינו, איזה מזגן כדאי לרכוש, איפה למקם את המדחס, מה צריך לעשות כדי להנמיך את התקרה, היכן יעברו השרוולים, אילו מקומות מסתור כדאי למנף לצורך הסתרת והתקנת המזגן, מעבר בצנרת ועוד פרטים חשובים שכדאי וחשוב להתכונן אליהם מראש.

air1003
  
air1013
  
air1023
air1033
  
air1043
  
air1053
air1063
  
air1073
  
air1083